Upptagen

Ingen uppdatering, nu kommer jag skriva varför?
Jo det började med att jag och Izabelle fixade oss så vi blev dööööö snygga och läckra!
Sen åkte vi iväg och skulle träffa Rasmus & Dennis men det blev bara tillslut att vi träffade Rasmus i kanske 1 H "Åkte tillsammans hem" !
Sen så åkte jag och Izabelle till MCdonnalds och åt, Failade som fan där som t.ex läste på en skyllt där det stog: VARNING FÖR HALKRISK! Men det struntade jag i och gick vidare men i andra sekunden så ramlade jag ^^ STOLT!
Iallafall så åkte vi vidare hem till Izabelle efter det, vi hade det trevligt och satt och snacka i tel typ hela natten med killar!! NICE!
Sen så somnade vi för vi skulle vakna kl 8 på morgonen, fatta vad tidigt.. Men vi klarade att gå upp, kläde på oss och åkte iväg t Is-hallen där vi skulle åka Almänheten med Dennis, men han kom aldrig..
Vi Gick in till Hanvikens Dam hockeys omklädnings rum och dunka musik i en fet bergsprängare och fixade oss.
Sen så gick vi och körde grillor lite då och då!
runt 13.30 kom Rasmus till Ishallen och va där med oss.. Dennis mötte vi upp efter ett tag o.s.v
Dom drog till deras träning, vi drog dit efter ett tag trötta och slitna!
Men sen så var jag Och Izabelle tvungna att dra hem, så nu är jag hemma.
Har Badat och fixat mig, snart ska jag gå ner och fixa varm chocklad. Mysigt!
Om ni vill veta varför jag inte har bloggat så är det bara att läsa denna långa text!



Kommentarer
Postat av: Izabelle

Vi har haft de grymt kul älskling! JAG ÄLSKAR DIG SÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄÄÄÄÄR MYCKET!!! (igen hihi)<33333

2011-01-04 @ 22:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0