www.wallenholm.blogg.se ISTÄLLET

Denna blogg fucka upp sig som min förra oxå gjorde! Så frågade en trevlig släkting om han fortfarande blogga på www.wallenholm.blogg.se och det gjorde han inte så jag fråga om jag fick ta över bloggen.. Och gissa! Självklart fick jag det, åååh underbart!! Uppdatering och sånt kommer vara på min nya blogg " www.wallenholm.blogg.se " Fortsätt läs där om ni vill fortsätta följa mig och hur jag lever mitt liv! Så skriv in www.wallenholm.blogg.se så kommer du till min nya och underbara blogg. Ny design och allt, härligt!!

Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

nu börjar det äntligen bli varmt, plus grader idag ju! :o

2011-01-10 @ 01:57:29
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0